Herken je dit … 

… je wordt constant geconfronteerd met rommelige kamers, overvolle kasten en ongeorganiseerde ruimtes.

... regelmatig raak je belangrijke documenten, sleutels of andere bezittingen kwijt, waardoor je veel tijd verspilt met zoeken.

… je wilt opruimen maar weet niet waar te beginnen of hoe je moet aanpakken.

... de chaos in je huis bezorgt je stress en onrust.

... je gezinsleden moeite hebben met het behouden van orde en organisatie.

Ik kan je ...

... helpen om orde in de chaos te brengen.

... leren hoe je je spullen op een handige manier kunt organiseren.

... samen een plan opstellen.

 ... helpen bij het creëren van een kalme en georganiseerde omgeving.

... methoden voorstellen om het hele gezin bij het proces te betrekken.


Wat hoort er bij een opruimsessie?

Selecteer eenvoudigweg het gebied in je huis of een deel van je dagelijks leven waar je direct de chaos wilt aanpakkenMisschien zijn het die rommelige kasten of die geheime kamer waar je liever niemand binnenlaat. De keuze is helemaal aan jou!

We duiken direct samen in de rommel, en voordat je het weet, zie je al verbetering. Het zal aanvoelen alsof je samenwerkt met een goede vriendin, maar dan een die echt dol is op orde en structuur!


Kennismaking

Stap 1

Ontdek hoe ik jou kan helpen tijdens een vrijblijvend telefoongesprek of via e-mail. Een eerste kennismaking beantwoord ik graag je vragen, en als het van beide kanten goed voelt, plannen we een Intakegesprek.

Duurt 15 min.

Laten we kennismaken! Plan een gratis en vrijblijvend telefoongesprek.


Intakegesprek

Stap 2

Ik kom graag een keer langs voor een gezellig gesprek bij je thuis, verplicht je tot niets. Tijdens dit gesprek luister ik vooral naar jou. Wat je wilt bereiken, waar je graag hulp bij wilt en waar je tegenaan loopt. Daarna ga ik nadenken over hoe en waarmee ik jou het beste kan helpen. Ik stel een plan van aanpak op dat ik vervolgens naar je zal e-mailen. Voldoet dit aan jouw wensen en heb je er een goed gevoel bij, dan plannen we de eerste werksessie.

€50*

incl. BTW

Duurt 30-60 min.

Indien u een opruimsessie boekt, wordt dit bedrag in mindering gebracht op de totale factuur van de opruimsessie.


Opruimsessie

Stap 3

Tijdens een werksessie gaan we samen een ruimte of kast grondig opruimen. We halen spullen eruit, ontspullen, organiseren en bergen op

Indien gewenst, neem ik na de sessie onnodige spullen mee in mijn cargo fiets naar de kringloop.

€70 per uur 

incl. BTW

Duurt min. 3uur tot max. 6uur per dag, afhankelijk van uw wensen.

Het aantal uren of sessies kan variëren, afhankelijk van de ruimte en de persoon, omdat we werken op uw tempo.


Follow-up

Stap 4

Na de opruimsessie voorzie ik jou van handige tips & tricks, zodat je verder kunt . Na een maand neem ik contact met je op via e-mail om te horen hoe het gaat.

gratis

 

Als je nog meer hulp nodig hebt, kun je profiteren van 10% korting op volgende sessie!


Ruimtes:

Keuken en voorraadkasten, living, badkamer, slaapkamer, kinderkamer en speelkamer, bureau of werkruimte, kasten, garage, zolder, berging, kelder (seizoen & decoratie), wasruimte, … en elke ruimte die daar tussenin ligt.


Niet inbegrepen:

  • Geen zwaar til/schoonmaakwerk.
  • Voor extra uren buiten de geplande werksessie geldt een tarief van €70 per uur, berekend vanaf elk begonnen kwartier, met een maximum van 6 gewerkte uren per dag.
  • Ik verplaats meestal met mijn elektrische cargofiets, maar als de afstand meer dan 15 km is, gebruik ik de auto. De vergoeding voor de heen- en terugreis van mijn huis in Schelle naar jouw locatie is €0,35 per kilometer voor de fiets en €0,43 per kilometer voor de auto, plus eventuele parkeerkosten.

Voordelige pakketten:


Jouw investering

Tijd voor de belangrijke dingen in het leven, een plek waar je kunt ontspannen, volledig jezelf kunt zijn en die energie uitstraalt.



Your space reflects your life.

Ben je klaar om samen wat chaos te verslaan? Wat extra tijd en een georganiseerder huis om te kunnen ontspannen...